بیستون سازه | سوله | سوله سبک | سوله ارزان

طراحی و ساخت انواع سازه های سبک (سیلندری) با کاربری تجاری و صنعتی ( در سراسر ایران و در حداقل زمان ) موارد استفاده: سالنهای صنعتی ، تولیدی ، ورزشی ، تجاری ، انباروسردخانه و دامپروری و ....

بیستون سازه | سوله | سوله سبک | سوله ارزان

طراحی و ساخت انواع سازه های سبک (سیلندری) با کاربری تجاری و صنعتی ( در سراسر ایران و در حداقل زمان ) موارد استفاده: سالنهای صنعتی ، تولیدی ، ورزشی ، تجاری ، انباروسردخانه و دامپروری و ....

گروه صنعتی بیستون سازه با چندین سال سابقه فعالیت هدف خود را کسب رضایت مشتریان دانسته و در این راستا ، با ارئه مشاوره ، طراحی و ساخت انواع سازه ای فلزی ، پوشش های سقفی ، سازه های چوبی نصب و تمامی محصولات شیشه سکوریت با گارانتی حقیقی و استفاده از تکنسین‌های مجرب را به بدیهی‌ترین و اولین اصول کاری شرکت تبدیل کرده است.
ما اعتقاد داریم که کار با کیفیت حق اولیه مشتری است و بر این اعتقاد پایبند مانده‌ایم.ما و همکاران ما در گروه صنعتی بیستون سازه صداقت را سرلوحه کار خویش قرار داده و به آسایش خاطر شما می‌اندیشیم. برای ما فروش آغاز یک تعهد است.

بایگانی
آخرین مطالب

سازه های سبک

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۹ ق.ظ

سازه‌های سبک

امروزه سازه های پیش ساخته بعنوان یک راه حل جدید برای تجارت تبدیل شده و رو به گسترش است. سازه‌های پیش ساخته سبک که به سه نوع تقسیم بندی میشوند:

– سازه های لوله ای (سیلندری)

– سازه های قوسی ورق خود نگهدارنده (پوسته ای(

– سازه های چادری

 

سوله سازی مدرن

شرکت بیستون سازه آذران با هدف سوله سازی مدرن به منظور افزایش مزایای سوله و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سازه های سبک لوله ای را در اولویت خود قرار داده و ارائه نموده است که در بین سازه های سبک، ‌تنها سازه با قابلیت نصب جرثقیل می باشند.

هزینه باور نکردنی، سرعت استثنائی و مقاومت بسیار زیاد این سازه‌ها در شرایط سخت آب و هوایی و اقلیمی همچون برف سنگین، طوفانها، گردبادها و همچنین زلزله‌های شدید، آنها را جهت ساخت سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، آشیانه‌های هواپیما، مرغداری، کارگاه و انباری‌های دائم و موقت ایده آل ساخته است.


سازه‌های لوله ای (سیلندری)

سازه یک پارچه لوله ای که منحصرا حاصل طراحی کارشناسان فنی این شرکت بوده، دارای ویژگی‌های خاصی از لحاظ ساختار و استقامت می‌باشد. برخی ویژگی‌های سازه‌های لوله‌ای عبارتند از:

– این سازه‌های لوله‌ای بر خلاف دیگر انواع سازه‌های سبک، قابلیت نصب جرثقیل سقفی را دارا می‌باشند.
– نسبت به سازه سنتی مشابه خود ۵۰٪ در سازه و ۳۰% دراجرای فونداسیون مقرون به صرفه می‌باشند.
– برای دهانه‌هایی تا ۷۰ متر بدون ستون وسط می‌باشد و قابلیت ساخت تا ۹۰ متر دهانه را نیز دارند.

– با ارائه دفترچه محاسبات که طبق آئین نامه و استانداردهای نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و قابلیت ارتجاعی و پایداری مناسب دربرابر عوامل طبیعی نظیر باد و طوفان، بار برف و تگرگ و زلزله را دارند.
– با اتصالات پیچ و مهره با مفاصل پرس شده و بدون نیاز به جوشکاری با نصب سریع و سرعت بالایی نسبت به سایر سازه های صنعتی صورت می‌پذیرد به طوری که زمان ساخت، اجرا و نصب تا ۶۰٪ کاهش می‌یابد.

– زیبایی منحصر به فرد این سازه‌ها نسبت به سازه‌های سنتی به دلیل حالت قوسی شکل و دارا بودن طرح‌های متنوع
– قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع (باز و بسته کردن دیوارها و اسکلت از هم دیگر و انتقال آن به مکان دیگر به دلیل پیچ و مهره ای بودن سازه‌های لوله‌ای(
– دیواره‌های این نوع سازه ها میتواند از بلوک یا آجر، ساندویج پنل و یا از ورق صورت بپذیرد. همچنین برای پوشش سقف می‌توان از انواع ورق های پلی کربنات، آندولین، آندوویلا و ورق گالوانیزه استفاده نمود.
– امکان ایجاد فشار مثبت به دلیل قوسی بودن و تهویه به صورت طبیعی.

– کاهش فضای اشغال شده نسبت به سازه‌های دیگر به دلیل داشتن ستون‌های لوله ای منفرد.

بیستون سازه آذران

گروه صنعتی بیستون سازه آذران با بهره گیری از نیروهای مجرب و تحصیل کرده آماده طراحی، ساخت و نصب سوله سبک لوله ای در تمام نقاط ایران می‌باشد.


لطفا برای مشاهده مطالب و تصاویر بیشتر با کلیک در اینجا از سایت اصلی بیستون سازه بازدید فرمائید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی